Nehéznek találod a munkahelyi kommunikációt? Küzdesz a telefonhívásokkal és megbeszélésekkel? Sokat tehetsz a helyzet előremozdítása érdekében, a felszereléstől a kommunikációs támogatásig.

Kinek lehet szüksége segítségre a munkahelyi kommunikációval kapcsolatban?

A hallássérülteknek segítségre lehet szükségük a munkahelyi komunikációban, így teljes értékűként részt vehetnek, kevésbé érzik magukat elszigeteltnek és a maximumot nyújthatják. Ha siket vagy, vagy hallássérült, termékek és kommunikációs támogatási elhetőségek széles skálája biztosíthat segítséget a munkahelyen.

Milyen felszerelés segíthet?

Ha hallási nehézségekkel küzdesz megbeszéléseken, vagy telefonhívásokat indítasz és fogadsz, van olyan felszerelés, amely segíthet. Például egy párbeszédfelerősítő, vagy felerősített telefon segíthet, vagy, ha a hallássérülésed nagy mértékű, akkor egy szöveges telefon segíthet a következő generációs szöveg (kgsz) szolgáltatáson keresztül történő kommunikációban, ami azt jelenti, a hívó üzenetét szöveges formában kapod meg. Több információért látogass el a munkában menüpontba.

Mi a helyzet a munkahelyi kommunikációs támogatással?

Néhány olyan kommunikációs eszköz, melyeket rendszeresen, vagy alkalomszerűen igénybe vehetsz:

  • Magyar jelnyelv
  • Videotolmácsolás
  • Szájról olvasás és beszéd
  • Következő generációs szöveg szolgáltatás